"Bli inte förvirrad mellan min personlighet och attityd. Min personlighet är vem jag är och min attityd beror på vem du är."


"Bli inte förvirrad mellan min personlighet och attityd. Min personlighet är vem jag är och min attityd beror på vem du är."
-smarta ord från en okänd människa!

Vart riktigt duktig idag. Har fått massa skolarbeten gjorda och har mer på g om man säger så. Är dock lite smådepp över att jag får säga hejdå till mitt liv som ballerina i över ett halvår. så hejdå till gruppen idag men tror inte att det sjukt in än. Tappar lusten lite på att när jag tänker på det, har ändå hållt på sen jag var en liten mini på 6 år. Hade inte ens lust att dra upp en diskussion med personer som ständigt ska ta mina ideer. Vilket kanske ändå var lite bra? eller? Aja nu tänkte jag lyssna på musik med gossip girl i bakrunden tills jag somnar och blir reda för en ny dag med nya tag imorgon!  -nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0