Är det någon som jag skulle försvara tills jag dör, så är det du.




Du och jag brorsan, du och jag.
Du är den finaste brorsan i hela världen. Vet inte vad jag hade gjort utan dig.
Du är det finaste jag har och jag kommer alltid finnas där för dig.
Spelar ingen roll hur många svin jag kommer behöva bråka med, det är värt det.
Ingen kommer någonsin få sätta sig över dig eller på något sätt trycka ner dig.
Kommer du ihåg när jag var 7 och du var 5 och en kille i 4:an kom fram och var elak mot dig? (jag fick reda på det av en kompis och blev så sjuk arg att jag glömde av min egen ålder och hur liten jag var)
Jag erkänner, jag var livrädd men ångrar inte för en sekund att jag ställde mig framför dig.
Vi gaddade ihop oss och vi vann! Som vi alltid gör. finns bara en sak att säga:
Jag älskar dig brorsan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0