250 Dagar


Sitter hemma och känner mig ovanligt duktig. Jag försöker få ihop ett tal till min nästa retoriklektion på tisdag. Alla ska hålla ett informernade tal och jag har valt att mitt tal ska handla om studenten 2012 *längtar*. Det är dock lite svårare att knåpa ihop ett bra tal än vad jag trodde det skulle vara. Men jag tror jag har fått ihop en bra grund som jag ska skriva vidare på. Sen ska jag även fortsätta läsa vidare i boken stolthet och fördom ska som vara utläst på fredag. Herregud vad roligt jag ska ha idag verkligen. Nä men seriöst så är boken faktiskt riktigt bra. Nu ska jag dock ta mig en välförtjänt pluggpaus och kolla på preatty little liars!
Duktig Chey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0