Woha Whoa!

Weheartit.com



Haha kan dom verkilgen tycka att det är såhär svårt?

Har var med Brorsan, babe den första och mamma idag och shoppat smycken till min balfrisyr. Ska ju som sagt på en provuppsätting imorgon. Tänkte även se om min balklänning har kommit till affären än. Fick hem min studentklänning idag. Satt som en smäck! kommer va snyggast, efter babe då såklart,haha! Nu hade jag iallafall tänkt plugga lite Fysik. Gjorde ett prov i skolan idag för jag SÖG totalt på det första! men nu jävlar fick Emma sin lilla efterlängtade geigenmoment! Lovely! Tror nästan på nästan alla rätt! awesome! fråga vad ni vill om svenska författare på 1900 talet och jag ger er svaret!
kösshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0