Student 2012 - Detta gjorde vi jävligt bra BABE!









Känns helt obeskrivligt. Kändes som nå "utanförkroppen" känsla om ni hajar? Typ det här är inte jag. Jag KAN bokstavligt talat inte klarat all matte/fysik osv. Jag valde ju en skittuff linje med svåra tillval. Är jag klar nu? Var det allt? Svar Ja. Just nu känns det fan som jag kan klara vad som helst. Måste säga att jag tycker det känns sjukt skönt att ha gett allt under gymnasiet. Jag "slarvade" (förstå mig rätt) inte bort tiden med att läsa "skitämnen" som jag hade klarat i sömnen. Utan gjorde alla mina "hat-svåra-jag-kommer-aldrig-klara-dessa-ämnen" Och tro på fan att jag klarat! Nu har jag dom roliga ämnen kvar! + att jag är behörig till i princip allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0