Dj fresh feat Sian evans - Louder

Lyssna på den med basen på max, då är den go den! Tänkte satsa på att lära mig inlines eftersom min longboard karriär fick ett sånt snabbt slut. Fram med hockyskydden! Det kanske hade vart bra om alla i denna staden hade på sig det när jag är ute och åker eftersom jag inte kan bromsa? Intressant tanke...
ANYWAY sitter här och tänkte skriva klart det sista i psykologin. fick dessutom reda på förut att jag redan skrivit för mycket. Det skulle vart 1 A4 för hela arbetet för att det skulle lätt gjort osv. Jag hörde 1 A4 på varje grej jag skrev om så min är liiiiiiite längre om man säger så.  Glömde även fråga läraren om adressen dit den skulle mailas. BRA DÄR! men det blir nästa problem.
Efter psykologin tänkte jag arbeta lite med cisco och efter det ska jag fan ge allt jag har kvar och satsa på fysiken. snuuuuskigt Kul skämt, eller?
Allt kommer nog sluta med att jag sitter och diggar med i Calling (lose my mind) ocj sjunger järnet i stället som jag brukar.
Är även av någon konstig anledning sugen på att grilla korv i regnet. Aja Alex kallar mig inte knäpp för inget iallafall. Tänkte ladda upp bilden ovanför eftersom jag ser oskyldig ut och den andra ser roliga ut. he he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0