jag tror jag har en stalker

 
Denna ko dyker ärligt talat upp överallt! Det är som om den förljer efter mig för att totalt sabba mitt bloggläsarliv samt jagbloggarsjälvliv. Jag kommer ju helt av mig och kan inte inte på något sätt komma på vad det var jag hade tänkt skriva från början så det får helt enkelt duga med det här. Kan ju slänga in extrainfon att jag pluggat cisco med Frajbergen idag eller var det sölberg? Vi har även tjockas oss med pommes och handlar fågelfrö som förövrigt var skitsvårt att hitta. Jävla taksigt egentligen, katter och sån skit har typ 7 biljadersbiljonermiljoners olika burkmat osv att välja mellan medans ICA tar bort alla fröalternativ till dom söta små fåglarna och man får helt enkelt köpa det enda 3 dubbelt så dyra paketet dom har kvar. Tur att min fågel har en rik donkenjobbande student till ägare och inte behöver svälta. Eller ett den donkenjobbande studenten har snälla föräldrar som bjussar fågeln på sånt livsnödvädigt. Nu jag va tyst, pratar för mycket! nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0