Känns som en riktigt bra helg väntar mig

Hejhej long time no see! tänker dock inte be om ursäkt för dålig update. Är för dryg för det helt enkelt.

Har vart en ganska händelserik vecka hitills och det verkar fortsätta så!

I Måndag plååååågades jag av längtan efter min Friberg

I tisdags var jag och tatuerade mig. Självklart följde min underbara fruga Maria med. Lyckades även med att starta ett storgräl. Bra där Emma.

I onsdags skrattade jag så mycket så min mage krampade bara för att min favoritpojk ringde mig på min rast och var väldigt rolig! Kollade sedan fotboll hos han på kvällen. ( HERREGUD VAD HÄNDER?!?!) satt dock uppdaterad med vad som hände i BB - huset helatiden. Sedan sov jag där.

I Dag skulle jag var duttig och cykla till skolan eftersom min doktor har sagt att jag så träna upp knät så. Vad händer när Emma Cyklar, pratar i telefonen och ska cykla upp på trottoaren? Tänker inte ens skriva det. ni kan gissa själva.

Fredag: träffa kronlid
Lördag: träffa madde,maria, johanna och kanske frida
söndag: träffa friberg för en sub och förmodligen massor av usa prat (eller?)
Måndag - tisdag hade jag tänkt mysa med med älskling. / you can´t make someone love you, you can only stalk them and hope for the best! somsagt, mitt motto.




/weheartit.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0