what to do, what to wear

Har precis sattt på mig mitt ansikte och väntar nu på att min babe friberg ska komma hit. Vi planerar att gå ner till min granne. Första gången jag dricker efter min körtelfeber, spännande spännade. Funderar förövrigt på vad jag ska ha på mig imorgon då vi ska hem till nån beknat till Alex som fyllt år. Vad jag förstår verkar det vara någon typ av ett "finare kalas" så jag tror jag ska ta en kläninng som jag köpte senast i helgen, aldrig använd vill säga. Det låter väl fint nog? Sen så är ju klänningen fin också så klart, kanske bör nämna attdet inte är en nyinköpt trasa. Tänkte även dra en svart kavaj över den för att matcha min boytoy ;) (förlåt) 
 
Om inte det blir bra kanske jag skiter i det här och kommer i min balklänning. Skulle nog dock känna mig lite "överfinklädd" lite finare än alla andra dvs, ( BA SKAJJA DIN SNOBB) haha skämt åsido. Nu har jag haft mitt roliga dags att gå, köss hajjjj 
 
PS TILL MIN FRU: Om du inte sett det än så har jag fått tag i sovplatser till oss i stockholm nu, just so you know.
                              
 
Kanske får för mig att dyka upp såhär, who knows?? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0