En dag med jobb och en kväll med några tjejer

Precis som rubriken säger så har jag vart iväg och jobbat idag, herregud vad trött jag var. Det är mycket goare att jobba kvällar, typ fram till 20:22 ungefär. Det är vad jag har kommit fram till i alla fall. Men imorgon bär det av till jobbet igen. Kan bara tänka på tre saker stress, stress och stress. 
 
Imorgon skall vi även fira min fina vän Mathilda som blev uttryckt av sin mamma för cirka 19 år sedan nu... Stort grattis, haha! har vart iväg och köpt en present idag med Anna och Maria som jag hoppas att du kommer tycka om!  När vi var ute i shoppingtagen träffade vi även Johanna som även hon var ute och handlade. Fast 60 kilo sand. Johanna om du läser det här så ska du veta att jag tycker att du är knäpp, men dock väldigt go. 
 
Nu har jag hunnit att smälla i mig chokladpankakor och sett filmen soul surfer som faktiskt visade sig vara riktigt bra. Blev till och med rörd på vissa ställen, som om det är så svårt att få mig rörd för den delen. Nu sitter jag och smsar lite med min pojk och om någon vill veta har han tydligen vart ute och tränat, vilket jag inte riktigt tror på. Jag tror mer på en film och en stor pizza. Men vad vet jag, he he he. 
 
Bild på mig och Johanna innan vi fick skjuts hem till Babe-Anna på midsommarafton. 
tt

Kommentarer
Postat av: Johanna Apelryd

Åhhh vad fin bild!:D
Hahahah så himla kul förut när jag stod och lassade in massa sand i en bil helt själv där, från en korg-vagn som man egentligen inte får lov att ta med ut ur affären (jag fick det drf att jag lovade kassörskan att lämna tillbaka den när jag kört sanden till bilen). Det skulle kunna vara så att jag hade snott både bil (okej, jag har inte övningskört än men ändå) och korg-vagn. Sedan lassade jag in massa sand i min stulna bil för att ta med mig till stället där jag hade dumpat massa lik för att kunna gräva ned dem.
Du kanske märker att min fantasi inte försämrats sedan tiden då vi skrev på våra böcker, Emma! Hahahahahahha<3

2012-07-19 @ 23:45:21
Postat av: Anonym

Ps: Om du undrar så var faktiskt sanden till Nicoles sandlåda och inte för att gräva ned mina lik. :Ds ;);)

2012-07-19 @ 23:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0