Go kväll

Läs inte ketchup som jag, för det står inte inte. Har hunnit med en hel del trots att jag faktiskt har jobbat väldigt mycket. Sitter och känner mig sisådär halvtaggad inför en fullspäckad vecka med jobb framför mig. Det ska nog lösa sig. Det är ju inte säkert att det är en ständig rush hela tiden utan man kanske kan få några små pauser där man faktiskt hinner tänka, men det får vi se! 
 
I onsdags var jag iväg med Anna, Simon och Alex på en liten picknik. Jag vet att jag redan har skrivit om det men då hade jag inga bilder att lägga upp så var tvungen att nämna det igen så jag fick chansen att lägga upp dom. 
 
Anna min babe och min pojk Alex. 
Simon fick äntligen tummer ur och friade till Anna! (skämt åsido, jag tyckte det var kul) 
Anna och Simon 
Vi hälsade ju även på Emil som sagt. Kaffe till utvalda kunder... 
Emil kunde sina erbjudanden 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0