Iväg med min babe

Idag vaknade jag upp hos min pojk precis som jag gjorde igår. Nu sitter jag och sjunger till kris kross- jump som jag och Alex upptäckte var ganska go efter att vi båda sett filmen friends with benefit och undrat vad det va för go låt som justin rappar till. MEN till poängen iaf, det jag hade tänkt komma till är att jag och Annapyttipanna tog hos en tur till grannstaden för shopping. Jag föll så klart för en massa saker jag inte hade tänkt mig men jag är supernöjd nu! Fick tag i en superfräsch läderväska ( till smink). Kom på nu när jag skrev det att det är ju något stackars djur som fått lida för den, så det kanske inte var så superbra iallafall. Oppsi! 
 
Sedan fick jag även tag på 2 superfina skuggor från mitt favoritmärke makeupstore.Det var en jävla dum ide att prova produkter därifrån men när jag väl testat en var jag fast. så nu består i princip hela min väska av makeup store produkter. Dyyyyrt för en donkenjobbare, men kvalitén säger jag bara! Kan ju kasnke göra ett inlägg om vad jag använder osv så får ni ju se väskan med? 
 
ANYHOW ni kan se skuggorna här eftersom jag anstängde mig och tog bilder från www.makeupstore.se. Jag undarar dock varför det är med en rosa skygga i bakrunden på första bilden eftersom det är meningen att den bara skulle visa "ghetto" - produkten. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0