Ledighet!

Puuh, Vad skönt det är att tänka på något annat än att man har hamburgare att dela ut, bilar att ta emot och när nästa pommesfrites korg skall sänkas/ta upp. Jag blir dock inte riktigt av med känslan att ha headsetet och jag kan höra pipen av den färdiga maten, men det skall i alla fall bli skönt med lite välförtjänt ledighet. 
 
Det skall dock nämnas att det händer en hel del kul saker på jobbet varje dag. Man får inte glömma att nämna alla goa kollegor som gör att man får sig massor av skratt under sina arbetespass. Eftersom det kan vara väldigt stressigt kan det bli många mungrodor som blir fruktansvärt roliga om man börjar bli övertrött. 
 
Jag började dagen med att se till att matsalen var iordning och fixade så att uteplatsen blev avtorkad ifrån vad det kändes som, flera liter vatten. Sedan blev jag inkallad till kassan. TACK OCH LOV DET KOM INTE EN SEKUND FÖRSENT. mindre än 5 minuter efter att jag kommit fick vi reda på att det låg en spya vid uteserveringen och det är ju matsalspersonalen ansvar att torka upp . Dock inte mitt ansvar eftersom jag blitt inkallad precis, pheewww! 
 
Nu skall jag bara njuta av mina lediga dagar till max och har massor av roliga saker planderade. Ska dock jobba ett  nio timmars pass på onsdag, men det är det ända denna veckan. 
 
Jag hade blandannat tänkt hitta på lite bus med dessa goa tjejor! Maria din lilla linslus, med på varje bild. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frugan =)

Hihi, det låter asbra!! :D
Jag gillar ju btw att vara med på kort ibland ;)

2012-07-30 @ 16:16:59
URL: http://marialuundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0