Liseberg 25/7!

Hade en alldeles underbar dag igår. Hela familjen var samlad och alla hade superkul. Kan inte komma ihåg senast jag skrattade så mycket. Vi råkade dessutom gå före en skitlång kö. ( dock inte medvetet dock) haha jag änna " va 45 'minuters kö, haha tog ju Max 10 minuter" det var precis efter jag sagt det som jag såg var kön egentligen hade börjat. Men vi satt kvar och kände oss som riktiga badass! Mamma skämdes dock lite först men kom över det ganska fort. Kämpade även för att vinna på något hjul. Vann tillslut en twisterpåse, jag gillar inte ens twister menmen vinst som vinst eller?? Brorsan hade mer tur, en första vinst på bilar och 2 stjärnvinster. En kexchoklad och en på dumle. Han var faktiskt snäll och gav mig några. Lyckades även övertala manna och pappa att åka atmosfear vilket jag är mycket nöjd över. Oslagbart säger jag bara! Jaja får väl avsluta nu och trösta mig själv med att jag ska ha en jävla tur i kärlek i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0