Regnig dag= regnigt humör

Började dagen med att vakna upp hos min kk ( komplicerade kille ). Frukosten fick bli gårdagens pizza rester samt choklad pannkakor. Sedan hittade jag även m&m påsen som inte tagit slut kvällen innan. Vid 14 träffade jag Friberg och Linn för en fika. Kom Dock 10 minuter försent eftersom jag invigde mina nya skor, ajj. Slutade med att jag tappade tålamodet och tog skorna under armen och gick barfota. Behöver jag ens skriva att det såklart regnade. Vi träffade även madeleine och julia! Nu är jag hemma och kollar på tv, vet inte varför men jag känner mig lite deppad och nere så funderar på att lägga mig tidigt ikväll. Inte på topp somsagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0