Varför skriver jag detta?

He he he hej. Var ett litet tag sedan nu känner jag. Men jag kan säga att jag hunnit med ack så mycket. Jag har till och med lyckats få kysssjukan vilken är lite konstigt eftersom den enda jag pussar på inte själv har det. Och nej jag slant inte, för dom som kanske skulle ha den som ett alternativ. Det värsta är att det är långdraget så jag måste ringa chefen och justera hela mitt sommarschema, men det blir gjort på ett kick eller? Sedan har jag även fått mitt antagningsbesked till fyraårig- teknisk. Ska bli kul. Sedan har jag även en fråga, Är det nån liten jävel där ute som vet hur man får rubriken i mitten? Eller hur man får en lång profilbild? hjälp mig tack!

Bild: på tal om gasmasker liksom.

Kommentarer
Postat av: Frugan =)

Jag kan hjälpa dig med rubriken, kan också försöka med bilden också. Jag har ju en liten syster till hands om vi skulle få något problem! ;) =)

2012-07-04 @ 23:39:11
URL: http://marialuundgren.blogg.se/
Postat av: Anna Kronlid

Googla på det, brukar finnas massa bra sidor!

2012-07-09 @ 00:52:11
URL: http://annakronlid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0