Midsommar

Nje kanske inte riktigt än, men snart så. Jag tyckte iallafall att det ar dags att börja kolla/köpa något att ha på sig. Idag var jag tillsammans med min pojk och min familj ute på shoppingjakt och föll pladask för denna. Var väl inte så mycket att fundera över så den fick följa med hem. Köpte även andra tröjor/byxor osv eftersom det var en "erbjudande" kväll. Så idag räknas hela min shopping som ett stort fynd.







Jag är öl ingen mästerfotograf direkt men ni kan ju åtminstånde se hur den ser ut, ellerhur? ;)
Så det är förmodligen i denna jag kommer springa runt i på midsommar. Jag måste ääven tillägga att jag gick en promenad på cirka 1 mil idag. nöjd chey. ska göra samma sak imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0