Sex on fire


/weheartit/
Jahatjolahopp, behövde nog min 7 kilo choklad ätar kväll igår. Idag vaknade jag av ett samtal från babe och känner att jag är på mycet bättre humör. Eftersom jag var en surkärring igår och vägrade gå ut med  mina urgulliga vänner igår får jag kompensera det och gå ut idag istället. Och hör och häpna, men det ska faktiskt bli riktigt roligt. Det ända minuset är att jag missar BB-finalen. Men det får det va värt, har trots allt min inspelningsbara box så atte..aa. Och ja jag vet att man kan se allt på webben, men det är inte samma känsla utan 7 timmars reklam mellan varje break! Funderar på vad jag ska  hitta på nu. Jag vet vad jag borde göra om man säger så. Men har jag lust, nää jag gillar hur mitt rum ser ut, skitpraktiskt att inte behöva undra vart allt är, det ligger ju på golvet precis framför mig. good good. Har lyssnat på sex on fire hela "morgonen" nu, gillar när man bli nykär i en låt. hatade den dock när den kom ut så jag ör väl förförsta gången kär i den nu, tror jag. jag orkar faktiskt inte tänka ut det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0