EN MARSNATT

lite dramatisk rubrik sådära.

Jädra deppdag. Hade tänkt gå och lägga mig tidigt idag, jahapjahaja så gick det med det. Smartaset blev sugen på att se en film för jag tänkte att jag var så trött så jag askulle somna undertiden, men NEJ. Nu ligger jag här klarvaken och uttråkad med en liten smula ångest. varför? kanske du ( min ända läsare) frågar sig. jo, för av alla oändligt många filmer var jag tvungen att välja paranormal acticity 3. Läskigast i den seriren måste jag säga. Så nu ligger jag i alla fall här och letar efter spöken, eller spölen som jag tydligen vill kalla dom eftersom jag stavade fel 3 ggr till det. Nu funderar jag på att tejpa mina hörlurar bara för att ha nått att göra och sen ska jag borsta tänderna för andra gången bara för att jag kan.

tänker lägga mig undet täcket och sura iallafall och hoppas jag är på bättre humör när jag vaknar. trots allt pappas birthday idag, skärpning. får fäl fixa en liten tårtjävel imorgon.


får kompensera mitt dåliga humör men en bild där jag ialla fall ler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0