Klantfia har gjort det igen!

Varför man aldrig ska åka longboard en fredagskväll efter ett par cider? Tja. Här är kanske svaret på det. Då kanske ni undrar, vad får man ut av det? Jag svarar: ett brutet knä. Tur att jag har världens bästa föräldrar som satt med mig på sjukhuset i 8 timmar utan att ens vara det minsta arga.  <3 sen hjälper det såklart att man hat väldens bästa Babe Anna som får med mig ut och matar med med subway när det behövs! Tack Anna du är fan guld! Finare än dig finns inte, det ska du veta! :) nu ska jag återgå till att inte kunna sova och sura för det. Kanske är gladare imorgon när dom ska göra om undergipset för hela skenan har glidigt ner och skaver nått fördjävligt! En bra grej är iaf att jag får åka taxi till skolan. Exklusivt!


Kommentarer
Postat av: anna din babe friberg

älskar dej babe! Grymt klantig men ändå bäst hehe! <3

2012-04-02 @ 11:06:27
URL: http://annafrajberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0