Silk Serum


Hittade precis räddningen till mitt hår som har vart som ett stort trassel ett bra tag nu. Det har inte spelat nån roll hur mycket balsam och shit man har använt, men nuså! Allt är uttrasslat och silkeslent utan att va det minsta fett. BRA DÄR EMMA. för detta arbete ger jag mig själv 2 bonuspoäng. vet dock inte vad jag ska med dom till menmen. Ger mig även en klapp på axeln eftersom jag lyckas tvätta för fösta gången i mitt liv i går kväll! var ensam hemma och tänkte flytta på mammas duk för att jag inte skulle råka spilla på den, när jag rycker bort den står och till min stora förfäran det ett colaglas på den och duken går på nolltid ifrån vit till brun. Menmen jag stoppar den i tvättmaskinen, häller i lite medel i alla fack för jag inte visst vilket det skulle i och lyckas få på nått megaprogram för att tvätta en ensam duk i 2 timmar. Rant blev den iaf, lyckas iallafall få bort allt (till och med lite vinfläckar som klantarslet pappa lyckas spilla) och tro fan att mamma ändå undra ha mage att klaga på dukfan sen. " den är ju inte stuken" åhhh!fick onda ögat när jag påpeka att den alltid är lite buklig. aja jag är iallafall förkutansvärt nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0