Drick den - inspirerad av friberg

Ser riktigt fram emot onsdag. ska på inflyttningsfest hos min pöjk då. Ska bli riktigt roligt :)
Har ju inte fått festa ordentligt på 2 månader efter min fylleblablabla ni fattar nog :) fick ju inte dricka nått pga att jag tog tabetter för knät. Började lite smått i fredags nere hos Alex nr2 dit jag fick en konstig inbjudan. haha!
Sjukt hur jag som redan är lättpåverkad har blitt ännumer efter dert här. Detta lär bli en billig fylla. Sedan tänkte vi gå vidare till studentfesten nere i lilla staden. Ska bli ett skönt avbrott från alla måsten och allt plugg.
Hoppas det blir lika roligt som denna kvällen, minus att vi somnar på gräsmattan. ok?
Vi kan ju även skippa fyllebråk om betyg haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0