Mormon? eller Glass?


Såhär ser jag ut just nu. helt orange enligt min mobil iallafall. kan väl säga att det inte helt stämmer med verkligheten. ANYHOW nu borde jag egentligen sitta och fixa inför min och Annas redovisning imorgon. men gör jag det? knappast. kanske borde forstätta nu iställer för att skriva att helt världelöst blogginlägg så ni läsare bara slösar er tid på att läsa skit? Hmm intessant tanke. Har gjort en massa shopping förresten! får visa upp den i veckan. Bra för snyggheten och garaderoben- men inte för plånboken. Har dock kommit tillbaka till jobbet igen efter min fylleolycka för circka 1.5 månad sen så snart rullar väl pengarna in igen *HAHAHAHA*
Nänä nu ropar mormonerna på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0