Hejsanhejsan!

Har äntligen fått tillbaka min dator som hade gått sönder. Skolans IT tekniker hade kollat på den. Fick en lapp med informationen att problemet var fixat. Jahopp den för den infon smartas ( (a) ) Det hade ju vart bra om dom skrev vad dom hade åtgärdat så man vet vad felet var om det händer igen. Tror dock inte att dom återgärdat nått alls utan att dom bara låtit den laddat ur och sedan hoppats på att den ska fungera som vanligt eftersom den startade. Bra lösning, verkligen hellerhur. Mina mappar hade även raderats med alla mina anteckningar, tack. En kul sak är ju att minwebbcam är tillbaka. tjoptjop!
 

Kommentarer
Postat av: Elin Rohlsson

Hihi, Johanna skvallrade så nu vet jag vart din blogg bor ;D

2012-09-05 @ 21:36:48
URL: http://elinrohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0